Blog

Podążaj za pasją

Słowo to jest często używane wśród osób, które chcą osiągnąć sukces, przez co wiele osób zastanawia się, dlaczego warto mieć pasję? Pasja wpływa przede wszystkim na naszą motywację, dodaje energii i czyni nas bardziej interesującymi ludźmi. Zdarza się, że dzięki naszej pasji stajemy się bardziej intrygujący. Połączenie pasji i pracy jest bardzo ważnym czynnikiem osiągnięciaCzytaj dalej „Podążaj za pasją”

Kiedy zacząć budować markę osobistą

Podobnie jak w przypadku innych planów, zawsze pojawia się pytanie, kiedy zacząć? Często odpowiednim momentem wydaje się początek roku, poniedziałek, wakacje, chęć otwarcia firmy, czy zmiana pracy. Tak naprawdę okazuje się, że markę budujemy cały czas, ale nie zawsze świadomie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Budowanie jej to po prostu świadome i kompleksowe podejścieCzytaj dalej „Kiedy zacząć budować markę osobistą”

Korzyści z czytania książek

O korzyściach z czytania książek podobno prawie wszyscy wiemy. Jednak statystyki dotyczące czytania odzwierciedlają coś zupełnie odwrotnego. Dlaczego warto rozwinąć w sobie nawyk czytania, chociażby kilku pozycji książek rocznie? Powodów zapewne jest mnóstwo. Jednym z nich, jest to iż książki mocno rozwijają wyobraźnię. Wyobraźnia jest niewyobrażalnym potencjałem, który może zaprowadzić Cię w miejsca, w którychCzytaj dalej „Korzyści z czytania książek”

Co warto wiedzieć o crowdfundingu?

Crowdfunding jest finansowaniem społecznościowym różnego rodzaju projektów. Projektem może być dowolne przedsięwzięcie biznesowe, kulturalne, naukowe czy społeczne. W przypadku inwestowania w startupy często wykorzystywany jest crowdfunding udziałowy. Oznacza on, że osoby uczestniczące w projekcie otrzymają nagrody za wsparcie. Mogą to być zniżki na produkty i usługi, udziała w szkoleniach, sesjach coachingowych, udziały w spółce –Czytaj dalej „Co warto wiedzieć o crowdfundingu?”

Moc coachingu – czym jest profesjonalny coaching biznesowy

Mimo, że na temat coachingu powstało wiele artykułów, cały czas wzbudza zainteresowanie i warto jeszcze bardziej go przybliżyć. Profesjonalny coaching  biznesowy to projekt-rozmowy, które mają na celu odblokowanie, czy odkrycie potencjału człowieka, aby osiągnął swoje cele, rozwinąć kompetencje, czy zwiększyć efektywność swoich działań i dokonać. Polega na zadawaniu odpowiednich pytań przez coacha oraz stosowaniu narzędziCzytaj dalej „Moc coachingu – czym jest profesjonalny coaching biznesowy”

Wizytówka biznesowa

Wizytówka jest istotnym elementem spotkania biznesowego. Kryje się w niej szacunek i kultura względem drugiej osoby oraz nasza marka osobista. Jej brak może powodować dyskomfort i sprawić wrażenie nieprzygotowania się do spotkania. Co zrobić w sytuacji, kiedy zdarzy nam się zapomnieć wizytówek na spotkanie biznesowe lub networkingowe? Rozwiązaniem może być spisanie danych kontaktowych na kartceCzytaj dalej „Wizytówka biznesowa”

Networking – umiejętność, którą warto rozwijać

Kompetencje networkingowe najczęściej przypisuje się ludziom przedsiębiorczym, ponieważ często mają oni tę umiejętność rozwiniętą w naturalny sposób. Warto jednak zastanowić się nad tymi kompetencjami, przydają się każdemu w różnym stopniu i możesz tę umiejętność rozwijać. Istnieje wiele możliwości: konferencje, szkolenia, wydarzenia branżowe, na których poznajemy nowych ludzi i wymieniamy się wizytówkami. Dlatego wszystko wydaje się łatwe iCzytaj dalej „Networking – umiejętność, którą warto rozwijać”

Rola ciągłego doskonalenia

Kaizen oznacza dokładnie ciągłe doskonalenie. Wywodzi się z japońskiego stylu zarządzania. Strategia Kaizen jest z powodzeniem wykorzystywana do budowania silnej marki osobistej. Jest przeciwieństwem bylejakości i dla osoby decydującej się na wprowadzenie tej koncepcji może stać się celem uniwersalnym i poprzez ciągłe wzmacnianie kompetencji i jakości stać się jednym ze źródeł przewagi konkurencyjnej. Kiedy zacząć wprowadzać ciągłe doskonalenie. Teoretycznie jednakCzytaj dalej „Rola ciągłego doskonalenia”

Od czego zacząć budować markę osobistą?

Budowanie marki osobistej powinno być przemyślanym procesem. Solidna i stabilna marka wymaga konsekwencji, systematycznej pracy i cierpliwości. Nie jest to trudne, ale zajmie to trochę czasu w zależności od tego, na jakim etapie się obecnie znajdujemy. Jeśli zaczniemy od PR i marketingu, możemy szybko stracić wiarygodność, gdy dojdzie do zderzenia kreowanego obrazu z rzeczywistością. AbyCzytaj dalej „Od czego zacząć budować markę osobistą?”


Create your website at WordPress.com
Rozpocznij
%d blogerów lubi to: