Podobnie jak w przypadku innych planów, zawsze pojawia się pytanie, kiedy zacząć?
Często odpowiednim momentem wydaje się początek roku, poniedziałek, wakacje, chęć otwarcia firmy, czy zmiana pracy. Tak naprawdę okazuje się, że markę budujemy cały czas, ale nie zawsze świadomie. Ponieważ każdy z nas jest marką.
Budowanie jej to po prostu świadome i kompleksowe podejście do tego tematu. Oznacza to, że im szybciej zaczniemy, tym szybciej zauważymy korzyści. Podjęcie decyzji jest kluczowe. Wtedy przychodzi odpowiedni moment na podsumowanie dotychczasowych działań, mocnych i słabych stron oraz przygotowanie strategii budowania profesjonalnej marki osobistej. Dopiero decydując się na świadome i zaplanowane działanie możemy mówić o profesjonalnym podejściu do tego tematu. Dzięki temu możemy odkryć nasze unikalne cechy i stać się wyjątkowi. Marka może stać się ogromną siłą, zwłaszcza jeśli stoi za nią jakość.